Klacht Nood24.nl: Te hoog factuurbedrag

# 194016
Erik Piena

Onze dochter woont met een studiegenootje op een bovenwoning in den haag. Afgelopen nacht, zaterdag 5 november hebben ze de sleutel in de binnenkant laten zitten en waren ze buitengesloten. Nadat ze 0800 0200453 hebben gebeld kwam na een uur een monteur. Op de vraag wat het zou gaan kosten meldde deze monteur dat het ongeveer 120 euro zou gaan kosten. Nadat deze meneer klaar was bleken de kosten 840 euro te zijn. Op de vraag of dit via een factuur betaald kon worden werd negatief geantwoord. Onze dochter heeft nagevraagd waarom deze kosten nu ineens zo hoog waren, was het antwoord materiaal kosten. Ze moest tekenen voor de factuur en hebben dit dus gedaan. Deze man is 20 minuten bezig geweest. Wij vinden dit bedrag exorbitant hoog en hebben als ouders bovenstaand nummer gebeld. Het antwoord was dat we een klacht moesten indienen bij yd slotenmaker te Helmond waarna de klacht dan in behandeling wordt genomen. Deze actie gaan wij nog ondernemen.

Wij willen dat er een redelijk bedrag wordt gevraagd voor het open maken van de deur en het uitboren van de cilinder en willen dus restitutie van een groot bedrag van deze factuur.

Wij vinden dat Nood24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!