Klacht Nood24.nl: Veel te hoge factuur!!!

# 198791
Gunes

KLACHT vanmiddag is de sleutel in het slot van de voordeur afgebroken, mijn man heeft via de plaatselijke sleutel en hakkenbar het telefoonnummer doorgekregen van Nood24 , een afspraak ingepland voor 4 uur vanmiddag, 2 monteurs waren pas om 18.30 uur aanwezig. 1 van hen is bezig geweest met het slot en heeft binnen enkele minuten het afgebroken sleuteltje uit het slot gekregen. Vooraf is niets gezegd hoe hoog de kosten zouden zijn alleen dat als de cilinder vervangen zou moeten worden het een hoge rekening zou worden. Nadat de klus geklaard was kreeg mijn man te horen dat het € 375,= zou kosten!! voor net 15 minuten werk en niets vervangen zelfs niet geboord! Ook mijn man moest de factuur tekenen. Dit is echt schandalig hoog !!
We hebben het direct kenbaar gemaakt dat dit absurd hoog is.
We hebben gebeld naar Nood24 en een klacht ingediend, we worden vanavond nog teruggebeld door het hoofd van de monteurs, voorlopig nog niets gehoord!

Wij willen dat er een redelijk bedrag wordt gevraagd voor het verwijderen van een afgebroken sleutel, er zijn geen materialen verloren gegaan en ook is er niet geboord, wij willen dus een restitutie van een groot bedrag van deze rekening.

Factuur van 24 uurs slotenservice KVK 62936409 is geen slotenbedrijf maar een Autoverhuurbedrijf Magico Limburg !!!
Hoe dom kun je zijn om hier zaken mee te doen Nood24.

Wij vinden dat Nood24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!