Klacht Nood24.nl: Veel te hoge factuur!!

# 197886
Luna

Op 16 november 2016 kreeg mijn dochter de voordeur niet meer open. Om 7.15 uur gebeld naar 088-0200453 nood24.nl . Om 8.15 uur was de monteur er en vlgs. hem zou hij binnen 15 min. klaar zijn. Voordat hij begon werd meteen 169 euro specifieke inzet ingevuld (hij zie omdat het nooddienst was) en 35 euro voorrijkosten. Toen hij klaar was om 8.48 uur werden de overige kosten in rekening gebracht, totaal 519,70 euro en vervolgens nog eens 109,14 BTW eindbedrag 628,84!!!. Hier schrok mijn dochter enorm van. Over deze kosten was ze van te voren niet geïnformeerd. Een cilinder van 210 euro en materiaalkosten 45,90 , meerwerk 2x 15min 59,80 euro. We hebben op 18-11 hierover gebeld naar nood24.nl en er werd gezegd dat we een klacht moesten indienen bij Slotenservice Roermond (naam staat onder op factuur) en dit hebben we gedaan. Voor dit geld had ze een hele nieuwe voordeur!

Onredelijke prijzen gedeeltelijk geld terug!!
Cilinder van 210 euro niet normaal. Materiaalverbruik 45,90 voor een boor om slot uit te boren. Hiervoor hoeven wij toch niet te betalen. Meerwerk 59.80 er is toch al 169 in rekening gebracht omdat het nooddienst was!

Wij vinden dat Nood24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!