Klacht Noord hollandsche van 1816: afspraak niet na komen

Mariekebronkhorst

Verzekerd bij de nh 1816. Door overstap van bank rekening nummer is 1 maand premie niet afgeschreven. Ondertussen de nh1816 een mail gestuurd met de vraag of ik het zelf kom overboeken.
Erg lang op antwoord moeten wachten. Eind juni een brief gekregen dat de premie voor 1 juli betaald diende te zijn. Dit zou een melding bij de RDW voorkomen!Deze heb ik zelf 30 juni in de ochtend betaald. (Dit is ook te zien op de details overzicht van mijn overboeking)
De premie is echter Door een storing bij ing pas 2 of 3 juni overgeboekt. In juli een bedrag terug ontvangen omdat de premie met terugwerkende kracht tot mei verlaagd zou zijn .
Ondertussen hebben ze de premie van juni niet proberen af te schrijven niet v ande oude en niet van de nieuwe rekening. Zelf deze overgeschreven met als gevolg dat deze terug gestort is omdat de betaalde premie te weinig zou zijn! Ondertussen brief van de rdw gekregen en weigert de verzekering een art 34 af te geven

Afgeven van een art 34 verklaring

Ik heb mijn fout toegegeven en zo goed mogelijk proberen te herstellen. Laat de verzekering dan ook hum afspraken na komen en hun fouten toegeven

Wij vinden dat Noord hollandsche van 1816 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Noord hollandsche van 1816?