Klacht Noorderlijk Belastingkantoor: Het probleem bij de Belasting is ongekend !

J.P. van Elst

L.S.
Al vanaf het begin 2018 probeer ik om de automatische incasso via een andere bank instelling te laten geschieden. Dit is een ongelofelijke lijdensweg. Telefonisch, voor als het online niet lukte (eigen citaat) werkt totaal niet ! Via de mail, vindt en zeker vond er geen reactie plaats. Ik probeer als Nederlandse burger het netje in orde te brengen, maar stuit op de bekende kafkaiaanse muur. Mijn vraag is: is dit onwil of onkunde zoals men tegenwoordig van de belastingdienst jammer genoeg moet verwachten. Ondertussen word je door Het Noordelijke Belasting kantoor als een wanbetaler gezien. Met allerlei sancties in het vooruitzicht terwijl de hand wel eens in eigen boezem mag worden gestoken. Zoek ook de fouten eens binnen de eigen organisatie is mijn advies ! Graag een reactie uwerzijds zodat we het " probleem" ,liefst telefonisch, kunnen oplossen.

1. Adequaat personeel op de juiste plaatsen.
2. Telefoniste c.q, Centrale bemensen zodat je daadwerkelijk met een persoon het van vlees en bloed het probleem kan oplossen.
3. Niet direct naar de burgerwijzen en allerlei sancties afkondigen als het intern zo slecht functioneert.

Wij vinden dat Noorderlijk Belastingkantoor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Noorderlijk Belastingkantoor?