Klacht Noorderlijk Belastingkantoor: Trage afhandeling van kwijtscheldingsaanvraag

Klachtnummer
# 304407
Gebruiker
Wormmeester
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 juni 2017 heb ik bij het Noordelijk Belastingkantoor (toen nog Hefpunt) geautomatiseerde kwijtschelding aangevraagd vanaf 2017. Een uitslag mag maximaal 6 maanden duren. Ik heb echter pas op half maart 2018 bericht gekregen waarin ze vragen om meer informatie. Dit formulier heb ik direct ingevuld en retour gestuurd. Nu 2 maanden later krijg ik bericht dat de kwijtschelding vanaf dit moment nogmaals 6 maanden kan duren. Wat betekend dat ik pas na 1,5 jaar een definitief besluit krijg terwijl het Noordelijk Belastingkantoor wel een rekening stuurt.

De oplossing

Binnen 2 weken een goedkeuring voor kwijtschelding en uitstel van betaling totdat er een definitief besluit is genomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noorderlijk Belastingkantoor hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noorderlijk Belastingkantoor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen