Klacht Noordhoff uitgevers: Geen activeringscode beschikbaar voor boek

O1234

Via Marktplaats heb ik het boek 'Bedrijfsadministratie met Excel' gekocht. Het betreft de nieuwste druk met ISBN 978-90-01-83669-6 . Een belangrijk deel van het boek is te vinden op www.bedrijfsadministratiemetexcel.noordhoff.nl . Om toegang tot het digitale materiaal te krijgen heb je een activeringscode nodig, wat ook wel 'Campuz Card' wordt genoemd. Deze activeringscode krijg je bij een nieuw boek, dus ik heb geen activeringscode.

Nergens staat online bij beschrijvingen van het boek of op de voor- of achterzijde van het boek dat je een activeringscode nodig hebt voor het digitale materiaal. Op de achterzijde van het boek staat, aan de rechterzijde, het volgende: Inclusief Website: www.bedrijfsadministratiemetexcel.noordhoff.nl - Boekhoudmodellen in Excel - Kernbegrippen etc. Er staat nergens aan de achterzijde van het boek dat hiervoor een activeringscode is vereist.

Ik heb contact opgenomen met Noordhoff Uitgevers of ik een activeringscode van ze kan krijgen/kopen. Ze verlenen of verkopen geen activeringscode. Noordhoff Uitgevers vind dat ik een nieuw boek moet kopen, ondanks dat ik het boek al in mijn bezit heb!

Ik vind dat dit riekt naar machtsmisbruik.

Ik wil graag een activeringscode bemachtigen zonder dat ik een nieuw boek hoef te kopen.

Wij vinden dat Noordhoff uitgevers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Noordhoff uitgevers?