Klacht Noordhoff uitgevers: Licentiecode van boek vervalt na 2 jaar dus moet nieuwe exemplaar kopen om online toetsen te maken.

ttdegroot

Meer dan twee jaar geleden heb ik voor school het boek "Werken met Supply Chain Management" gekocht en vervolgens mijn licentiecode geactiveerd om de oefenvragen te kunnen maken.
Nu wilde ik vanochtend deze oefenvragen weer maken omdat ik binnenkort weer de toets hier over heb en kwam ik er achter dat mijn code niet meer werkt. Dus ik heb gebeld naar de klantenservice van Noordhoff en daar werd mij vertelt dat je code blijkbaar verloopt na twee jaar. En dat ik de oefenvragen daardoor niet meer kan maken. Dus dat ik maar het beste een nieuw exemplaar kan bestellen via de webshop.
Dat de licentiecode verloopt na twee jaar staat helemaal nergens in het boek aangegeven.
Dus nu moet ik terwijl ik het boek gewoon heb nog een exemplaar kopen om bij die oefenvragen te komen. Het boek is toch al weer 55,95. Laat staan dat ik het niet nodig vind om twee keer hetzelfde boek in m'n kast te hebben staan.

Het liefst zou ik de online toetsen willen kunnen maken zonder een heel nieuw boek aan te hoeven schaffen.

Wij vinden dat Noordhoff uitgevers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Noordhoff uitgevers?