Klacht Noordhollands Dagblad: Abbonnement doorbetalen bij stop periode.

Klachtnummer
# 572283
Gebruiker
R. Mendrik
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben voor ruim 6 maanden in het buitenland, en had mijn abbonnement stop gezet. Toch bleef men het geld hiervoor afschrijven. Nadat ik het gestorneerd had hoorde ik niets meer, totdat mijn kleindochter schreef dat er aanmaningen binnen waren gekomen van een incasso bureau om het geld + kosten van het incasso te betalen. Ik heb via what's app contact opgenomen, en de klantenservice zei dat dit de procedure is, betalen en aan het einde van de stop periode krijg ik het geld retour gestort. Dat houd in dat ik over die tijd ongeveer €300.00 moet betalen. Ik weiger dat, en heb dat ook terug geschreven, en meteen mijn abbonnement gestopt. Nu willen ze niet mijn incasso vordering stoppen en ik moet betalen.

Gewenste oplossing

De maatregels terug draaien en de incassokosten kwijtschelden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen