Klacht Noordhollands Dagblad: Automatische incasso

Klachtnummer
# 578661
Gebruiker
Ron Uhl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Krijg vanaf december onjuiste facturen het terwijl ik al 45 jaar abonnementen op het Noord Hollands dagblad heb. Heb hier verleden week nog over gebeld maar zie dat er nu voor morgen weer een faktuur € 22,__ op staat voor februari. Dit klopt niet en er zou ook nog € 7,66 terug gestort worden i.v.m foutieve prijs maar dat is ook nog niet gebeurt.
Het zou gaan om het verlopen van abbonement maar heb hier nooit bericht van gehad.

Graag nu oplossen.
Vriendelijke groet, Ron Uhl

Gewenste oplossing

Direct oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen