Klacht Noordhollands Dagblad: bewijs van opzegging is blijkbaar niet bindend bij dit bedrijf

Klachtnummer
# 555068
Gebruiker
Gebruiker1626515266
Datum
0 reacties

Details

Klacht

mijn klacht is dat ik voortijdig hebt opgezegd, zie schriftelijke bevestiging.
echter liep mijn abonnement gewoon door, op mijn emails (2 stuks) en aangetekende brief is NIET gereageerd, na telefonische te hebben op gezegd werd ik nogmaals getrakteerd op 1 extra maand het abonnement aftenemen, volgens hun alg.voorw, let wel, het opzeggen via de telefoon hebt ruim 1 uur in beslag genomen, hoezo klantvriendelijk?

Gewenste oplossing

mijn 3 maanden teveel betaald bedrag terug storten, omdat dit bedrijf gewoon NIET reageert op e-mails of op de aangetekende brief, tis overigens schandalig dat je ruim 1 uur moet wachten voordat je telefonische uiteindelijk van je abonnement af word geholpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen