Klacht Noordhollands Dagblad: Eenmalige krant bleek 3 jarig contract

darlene2021

Op straat aangesproken door een klantenwerver, aangegeven dat ik de krant niet lees dus dat ik geen abonnement hoef. Gevraagd of ik een eenmalige digitale krant wilde kopen voor zo'n 3 euro. Prima, die 3 euro mogen jullie hebben. Achteraf bleek dit een abonnement van 11,44 per maand te zijn. Meteen via het online formulier opgezegd. Bedrag werd in de maanden daarna weer afgeschreven, weer opgezegd. Geen bevestigingsmails of iets gekregen (zou binnen 2 weken contact opgenomen worden). Probeer nu 3 dagen telefonisch contact te krijgen, vandaag na 45 minuten in de wachtrij eindelijk gelukt. BLIJKT HET EEN 3 JARIG CONTRACT TE ZIJN IN PLAATS VAN EEN EENMALIGE DIGITALE KRANT. Volgens de klantenservice zit ik aan dit contract vast, dus betaal ik in totaal 411,84 euro voor iets wat ik niet wil of gebruik.

Mijn contract per direct opzeggen. Desnoods betaal ik afgelopen 3 maanden (wat het contract loopt), maar echt geen 3 jaar.

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?