Klacht Noordhollands Dagblad: Geen klantenservice. Opzeggen abonnement niet mogelijk.

Klachtnummer
# 564063
Gebruiker
Alkmaarse krant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn hoogbejaarde vader heeft al jaren een weekabonnement. Plotseling krijgt hij een extra weekend editie waarvoor hij extra moet betalen. Onmogelijk om dit te rectificeren via de online klantenservice. Er wordt niet gereageerd!! Ondertussen lopen de rekeningen op met incasso. Telefonisch contact is niet mogelijk. Er staat al 2 uur een bandje op dat er 10 wachtenden voor zijn.

Gewenste oplossing

Een klanten service bieden met antwoorden, oplossing en rectificatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen