Klacht Noordhollands Dagblad: Geen krant en ook geen contact met krant om oplossing aan te dragen

Klachtnummer
# 575091
Gebruiker
S. Eppers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hele week geen krant ontvangen. Op onze vraag bij de depothouder van de egmonden krijgen we te horen dat er in het nieuwe jaar (2022) geen bezorger meer is en dat de krant ons dat had moeten vertellen,
Bij de krant krijgen we geen contact. Via WhatsApp wordt niet gereageerd, telefonisch zijn ze niet te bereiken en op onze mail komt een automatisch gegenereerd antwoord. En op de site kunnen we sinds gisteren geen bezorgklacht meer indienen.

Gewenste oplossing

Contact met ons opnemen en een oplossing aandragen.
De krant weer elke dag in de bus

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen