Opgelost door Noordhollands Dagblad: Klantenservice is onbereikbaar en er wordt nergens op gereageerd en vandaag geen krant ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 561725
Gebruiker
Inverdan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Noord Hollands Dagblad reageert al meer dan een week nergens op. Vandaag geen krant ontvangen en niet begrepen dat abonnement 3 jaar zou zijn. Week geleden straatverkoop. Gebeld door medewerker n.a.v. straatverkoop. Toegezegd dat mijn abonnement zou worden omgezet na 1 jarig abonnement. Gevraagd om bevestiging per e-mail. Niets. Wat een drama!

Gewenste oplossing

Reageren op mijn klachten.
Geboden oplossing
Ik kon nog van het abonnement af dus ik ben tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen