Klacht Noordhollands Dagblad: Klantenservice van het Noordhollands Dagblad functioneert niet en sluit ongevraagd abonnementen af

L. de Vries

De Klantenservice is vrijwel niet bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Vervolgens blijkt het bijna onmogelijk om een simpele wijziging in een abonnement door te geven. Het lijkt er sterk op, dat de Klantenservice wordt bemensd met medewerkers, die geen relatie hebben met het Noordhollands Dagblad en er vooral op uit zijn om nieuwe abonnementen af te sluiten, ook als je heel duidelijk aangeeft daar geen interesse in te hebben, omdat je al een abonnement hebt. Vervolgens wordt er een bevestigingsmail gestuurd, waar heel andere zaken in staan, dan telefonisch is afgesproken. Vervolgens wordt er dan niet meer gereageerd, als je per omgaande laat weten, dat het een en ander niet klopt.

Ik wil een correcte verwerking van de gevraagde wijziging.

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?