Klacht Noordhollands Dagblad: Klantenservice van het Noordhollands Dagblad functioneert niet en sluit ongevraagd abonnementen af

Klachtnummer
# 568436
Gebruiker
L. de Vries
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De Klantenservice is vrijwel niet bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Vervolgens blijkt het bijna onmogelijk om een simpele wijziging in een abonnement door te geven. Het lijkt er sterk op, dat de Klantenservice wordt bemensd met medewerkers, die geen relatie hebben met het Noordhollands Dagblad en er vooral op uit zijn om nieuwe abonnementen af te sluiten, ook als je heel duidelijk aangeeft daar geen interesse in te hebben, omdat je al een abonnement hebt. Vervolgens wordt er een bevestigingsmail gestuurd, waar heel andere zaken in staan, dan telefonisch is afgesproken. Vervolgens wordt er dan niet meer gereageerd, als je per omgaande laat weten, dat het een en ander niet klopt.

Gewenste oplossing

Ik wil een correcte verwerking van de gevraagde wijziging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen