Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Noordhollands Dagblad: Noordhollands Dagblad weigert opzegging te accepteren
Details
Klacht
Ik heb nu drie keer mijn abonnement per mail opgezegd.De eerste keer op 6 oktober 2020
De tweede keer op 26 november 2020
De derde keer op 7 januari.
Elke keer heeft Het Noordhollandsdagblad gereageerd dat de mail is ontvangen. In de mail staat dan dat men mij gaat bellen Ik heb ze nog geprobeerd te bellen maar ze namen niet op. In mijn mails staat duidelijk dat ik mijn abonnement opzeg.
Gisteren is er weer € 19,82 afgeschreven. Dit bedrag heb ik gestorneerd.
Ik heb ook een klacht op het Klachtenkompas van de consumentenbond gezet.
Dit is geen manier van doen.
Gewenste oplossing
Per direct bevestigen dat mijn abonnement is stopgezet- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.