Opgelost door Noordhollands Dagblad: Noordhollands Dagblad weigert opzegging te accepteren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 515140
Gebruiker
P. Hein
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb nu drie keer mijn abonnement per mail opgezegd.
De eerste keer op 6 oktober 2020
De tweede keer op 26 november 2020
De derde keer op 7 januari.
Elke keer heeft Het Noordhollandsdagblad gereageerd dat de mail is ontvangen. In de mail staat dan dat men mij gaat bellen Ik heb ze nog geprobeerd te bellen maar ze namen niet op. In mijn mails staat duidelijk dat ik mijn abonnement opzeg.

Gisteren is er weer € 19,82 afgeschreven. Dit bedrag heb ik gestorneerd.
Ik heb ook een klacht op het Klachtenkompas van de consumentenbond gezet.
Dit is geen manier van doen.

Gewenste oplossing

Per direct bevestigen dat mijn abonnement is stopgezet
Geboden oplossing
Direct na plaatsen van klacht heeft Noordhollands dagblad contact opgenomen en het opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen