Klacht Noordhollands Dagblad: Onjuiste geinformeerd door verkoper op straat.

Klachtnummer
# 553776
Gebruiker
cac Beerepoot
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De klacht
Op straat aangesproken door een klantenwerver, aangegeven dat ik de krant niet lees dus dat ik geen abonnement hoef. Gevraagd of ik een eenmalige digitale krant wilde uitproberen voor 7 dagen. Achteraf bleek dit een abonnement van 7,66 per maand te zijn. Na 4 weken opgezegd via mail + telefonisch. Hier kwam ik achter doordat ik een acceptgiro kreeg. BLIJKT HET EEN 3 JARIG CONTRACT TE ZIJN IN PLAATS VAN EEN EENMALIGE DIGITALE KRANT. Volgens de klantenservice zit ik aan dit contract vast, dus betaal ik in totaal 275,76 euro voor iets wat ik niet wil of gebruik.

De oplossing
Mijn contract per direct opzeggen. Desnoods betaal ik 3 maanden , maar echt geen 3 jaar.

Gewenste oplossing

Contract stoppen met 3 maanden, niet 3 jaar door laten lopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen