Klacht Noordhollands Dagblad: Opzeggen abonnement als aanbieder verplichting niet na komt erg moeilijk...!!!

Klachtnummer
# 552609
Gebruiker
Krenterigekrant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds maart 2021 hebben wij 3 jarig abonnement afgesloten. Echter krant komt altijd of te laat of soms niet geleverd. Al half jaar drama nu! Wij willen abonnement beëindigen omdat zij hun verplichtingen niet na komen!! Hebben ingebreke formulier gestuurd; wordt niet geluisterd. Op epp wordt niet meer gereageerd! Telefonisch altijd 10 wachtenden voor je, duurt ruim 30 minuten voor contact...we weten dat we in ons recht staan, maar krant is koppig. Rechtsbijstand verzekering maar inschakelen.....??!!!

Gewenste oplossing

Mijn abonnement stopzetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen