Klacht Noordhollands Dagblad: Proefabonnent blijkt 3 jaar te zijn en geen krant ontvangen

Estex

Begin december '20 een proef abonnement afgesloten op straat Uiteindelijk blijkt dit een 3 jarig contract te zijn waar ik niet voor getekend heb. Tot begin feb geen krant ontvangen wel geld afgeschreven (meer dan de afgesproken prijs). Nadat ik contact opgenomen heb meerdere malen via mail en telefoon waarrempel 1x de krant ontvangen. Tot op de dag van vandaag niet nog eens de krant ontvangen. Uiteindelijk zou mijn abonnement worden opzet. Zie ik tot mijn grote verbazing dat de stopdatum in 2023 is. 3 jaar later!!! terwijl ik geen krant ontvang. Meerde malen contact gehad met de klantenservice, ik vind de tegemoetkoming naar de klanten ERG ver te zoeken en je wordt bijna zelf nog beschuldigt van oplichting.

Ik wil mijn abonnement per direct beëindigen. Ik voel mij opgelicht en niet goed geholpen wat je wel zou verwachten van deze krant.

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?