Klacht Noordhollands Dagblad: Slechte of geen bezorging

Klachtnummer
# 530082
Gebruiker
C.J.M. de Jong
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De krant is 3 dagen niet bezorgd.De bezorgster bezorgt vaak onze krant op een verkeerd adres. Vaak wordt de krant gekreukeld in de brievenbus gestopt en vaak half in de bus bij regen is de krant nat.
Deze bezorgster is totaal ongeschikt als bezorgster

Gewenste oplossing

De bezorgster vervangen deze bezorgster is totaal ongeschikt voor het bezorgen van de krant

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen