Klacht Noordhollands Dagblad: Slechte service en vage beloftes maar geenkrant dus overweg mijn abonnement op te zeggem

Klachtnummer
# 574848
Gebruiker
T.J.M. van der Laan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor de derde dag op rij geen krant de Zaanlander ontvangen. Iedere dag doorgegeven en ook de klantenservice gebeld Helaas geen enkele reaktie en dit jaar nog steeds geen krant ontvangen.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik de krant in de bus krijg op tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen