Opgelost door Noordhollands Dagblad: Vele beloftes maar deze niet nakomen.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 421054
Gebruiker
T.J.M. van der Laan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Per ongeluk 2 x het abonnementsgeld betaald. Vervolgens diverse keren gebeld 4x voor het terugbetalen van het teveel betaalde bedrag maar ondanks beloftes iedere keer dezelfde smoes dat het op de verzendlijst staat maar betalen homaar.
Ik overweeg maar de krant op te zeggen vanwege deze onbetrouwbare praktijken

Gewenste oplossing

Dat ze nu eindelijk eens gaan terugbetalen en niet iedere keer met dezelfde smoes komen van het staat op de lijs.
Geboden oplossing
Na 1 maand eindelijk mijn tegoed terugbetaald
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noordhollands Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Noordhollands Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen