Klacht Noordwijkse woningstichting NWS: Mijn verzoek om overkapping balkon na 4 maanden afgewezen in 3 zinnen en zonder te kijken.

Yvonnebrun

In november 2012 heb ik via de mail een verzoek ingediend om een kleine klacht voor mij op te lossen en tevens in principe toestemming te krijgen om een deel van mijn balkon op de bovenste verdieping van een flatgebouw te mogen overkappen. Na 4 maanden had ik nog geen antwoord. Na 2 rappels is mijn verzoek in een mailtje van 3 zinnen afgewezen en zonder dat er iemand is komen kijken. Ik woon vreselijk klein en zou dit balkon heel graag bij mijn 1-kamer woning willen betrekken. Nu kan ik deze ruimte slechts 2 maanden per jaar in de zomer gebruiken, verder is het een glibberig zwembad daar.
De argumenten die ze aanvoeren kloppen niet. Buren hebben er geen last van en door de glazen aanbouw blijft er genoeg licht in de woning komen. Blijft het aanzien van de flat. Slechts 2 buren in de benedenwoning onder mij kijken recht op mijn balkon. Beide hebben geen enkele hinder van mijn plannen. Ik vind de afwijzing onterecht en kan mij hier niet bij neerleggen. 3 jaar geleden heb ik eenzelfde ve

De zaak ter plekke komen bekijken en overleg met mij. Als het dan alsnog afgewezen wordt heb ik er vrede mee, nu niet.

Wij vinden dat Noordwijkse woningstichting NWS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Noordwijkse woningstichting NWS?