Klacht Noordwijkse woningstichting NWS: Structureel overlast van buren

JcK

Ik word z.g.a elke dag wakker gemaakt door mijn bovenburen. Soms stopt dit voor 1 of 2 dagen maar meestal krijg ik 3.5 tot 6 uur slaap per nacht maximaal. De overlast bestaat uit geklop tegen muren, klappen van deuren en direct getik op de vloer / plafond van mijn slaapkamer.
Voordat ik bij bemiddelling zei dat ik opnames maakte hoorde ik de 2 bewoners regelmatig woorden hbben over het feit dat de buurvrouw express deze herrie veroorzaakt en dat deze op moet houden. De meest veelzeggende verstaanbare ruzie was toen ik hier 11 maanden woonde en mevrouw meneer toeschreeuwde dat hij beloofd had dat ik binnen een jaar weg zou zijn. Vanaf deze dag vind de overlast stelselmatig plaats. Sindsdien ben ik 3 banen in net zoveel jaar kwijtgeraakt omdat de overlast dat tussen 01:00 en 05:00 plaatsvind, Soms wordt ik 3x in dezelfde nacht wakker gemaakt. Bemiddelling en de woonstichting hadden beide als startpunt dat dit per ongeluk gebeurde en dus is daar niets uitgekomen omdat de bovenbewoners dan dom hun schouders ophalen en zeggen van niets te weten. Het wordt door beide instanties beschreven als normale woongeluiden terwijl deze direct ophouden zodra ik s'nachts / s'ochtends mijn bed uit ga. De adviezen varieerden van "mischien moet je verhuizen" tot "wij denken dat de GGZ u verder kan helpen". Dit is niets minder dan een structurele inbraak op mijn recht op rust.
Ik heb regelmatig opnames gemaakt van eind december 2019 af maar is gedaan met erg slechte apparatuur dus de kwaliteit hiervan is niet afdoende. Na jaren bijstand zijn mijn financiele middellen zeer gelimiteerd en zou het al mijn geld kosten om een zogenaamde audio-black box te huren / kopen. Ondanks dit ben ik zeker bereid om dit te doen als een rechtszaak nog de enigste mogelijkheid is om gebruikt te kunnen maken van mijn recht op rust.

Ook had ik altijd last van een koude luchtstroom in huis totdat gasten hierover begonnen en ik dit ook ging aankaarten. Sindsdien vind dit alleen plaats waneer ik niemand op bezoek heb en zelfs mijn verwarming op 20+ graden zetten is niet genoeg om dit te voorkomen. Intussen zijn alle normale oorzaken nagekeken, zoals alle verbindingspunten naar buiten waarmee niets gevonden is. Volgens de technische dienst kan de tocht niet van de bovenburen komen maar de constructie van het pand samen met de timing van deze binnenwind zeggen mij dat dit niet alleen niet uit mijn woning komt maar dit ook nog expres gebeurt.

Moeite steken in constatering als het woord van een bewoner niet als waarheid wordt aangenomen.

Wij vinden dat Noordwijkse woningstichting NWS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Noordwijkse woningstichting NWS?