Klacht Noorloos Specialist Equipment: Slechte service. Slechte communicatie

Klachtnummer
# 352811
Gebruiker
Sebasco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Men communiceert slecht. Baretten niet leverbaar stond op een deellevering. Daarna stil. Je moet zelf actief mailen en vragen wat de status is. Antwoord is vaak kort. Zoiets als; "voorlopig niet leverbaar" Tevens rekent men 7 euro verzendkosten voor briefpakket + wat 4 euro kost. Als je daar om uitleg om vraagt wordt er gewoonweg niet gereageerd.

De oplossing

Communicatie en handelen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noorloos Specialist Equipment hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Noorloos Specialist Equipment?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen