Klacht noosa-amsterdam.com/nl/: Aanbieding, per 50 euro een chunk cadeau, artikel van 150 euro besteld, betaald en niets ontvangen

Myra

Aanbieding, per 50 euro een chunk cadeau, artikel van 150 euro besteld, betaald en niets ontvangen. Heb meteen mail hierover geschreven, geen reactie, nogmaals mail, weer geen reactie, gebeld, deze mevrouw wist er niets over maar zou het doorgeven. Teruggebeld, dat was goed, maar erop gewezen door hen dat ik een fout had gemaakt en daardoor niets had ontvangen. Dan moest ik alsnog, na al mijn moeite van mails en bellen dit rechtzetten, ik moest blij zijn dat ik die kans kreeg en dan kreeg ik een chunk, en geen drie, terwijl je er per 50 euro een zou krijgen.
Ik heb gezegd dat ik dat wat veel gevraagd vond en dat ik het artikel dan ook kan retourneren. Prima zei hij en nog een fijne dag.
Helemaal verbaasd bleef ik achter. Ik ken het begin van Noosa en hoe geinpsireerd en klantgericht de dames waren die het opgezet hebben, ben een groot fan' van Noosa en dit doet me gewoon pijn. Ik heb nogmaals mail geschreven 2 dagen geleden maar geen reactie tot nu toe.

Voor mij maken ze het goed door mij de chunks of ander cadeau te sturen en excuses.

Wij vinden dat noosa-amsterdam.com/nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Myra
    Het is inmiddels wel afgehandeld maar ik heb hierin steeds zelf het initiatief moeten nemen. Geen enkel pro-activiteit vanuit het bedrijf. Ik heb ze uiteindelijk te pakken gekregen via Facebook en toen was het snel geregeld, -1 is niet de juiste beoordeling, maar +1 ook niet. meer neutraal

Myra

Ook een klacht indienen over noosa-amsterdam.com/nl/?