Klacht noosa-amsterdam.com/nl/: Aanbieding, per 50 euro een chunk cadeau, artikel van 150 euro besteld, betaald en niets ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142964
Gebruiker
Myra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Aanbieding, per 50 euro een chunk cadeau, artikel van 150 euro besteld, betaald en niets ontvangen. Heb meteen mail hierover geschreven, geen reactie, nogmaals mail, weer geen reactie, gebeld, deze mevrouw wist er niets over maar zou het doorgeven. Teruggebeld, dat was goed, maar erop gewezen door hen dat ik een fout had gemaakt en daardoor niets had ontvangen. Dan moest ik alsnog, na al mijn moeite van mails en bellen dit rechtzetten, ik moest blij zijn dat ik die kans kreeg en dan kreeg ik een chunk, en geen drie, terwijl je er per 50 euro een zou krijgen.
Ik heb gezegd dat ik dat wat veel gevraagd vond en dat ik het artikel dan ook kan retourneren. Prima zei hij en nog een fijne dag.
Helemaal verbaasd bleef ik achter. Ik ken het begin van Noosa en hoe geinpsireerd en klantgericht de dames waren die het opgezet hebben, ben een groot fan' van Noosa en dit doet me gewoon pijn. Ik heb nogmaals mail geschreven 2 dagen geleden maar geen reactie tot nu toe.

De oplossing

Voor mij maken ze het goed door mij de chunks of ander cadeau te sturen en excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat noosa-amsterdam.com/nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Myra
    Datum
    Het is inmiddels wel afgehandeld maar ik heb hierin steeds zelf het initiatief moeten nemen. Geen enkel pro-activiteit vanuit het bedrijf. Ik heb ze uiteindelijk te pakken gekregen via Facebook en toen was het snel geregeld, -1 is niet de juiste beoordeling, maar +1 ook niet. meer neutraal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Myra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over noosa-amsterdam.com/nl/?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen