Wij vinden dat noosa-amsterdam.com/nl/ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht noosa-amsterdam.com/nl/: Aanbieding, per 50 euro een chunk cadeau, artikel van 150 euro besteld, betaald en niets ontvangen
Details
De klacht
Aanbieding, per 50 euro een chunk cadeau, artikel van 150 euro besteld, betaald en niets ontvangen. Heb meteen mail hierover geschreven, geen reactie, nogmaals mail, weer geen reactie, gebeld, deze mevrouw wist er niets over maar zou het doorgeven. Teruggebeld, dat was goed, maar erop gewezen door hen dat ik een fout had gemaakt en daardoor niets had ontvangen. Dan moest ik alsnog, na al mijn moeite van mails en bellen dit rechtzetten, ik moest blij zijn dat ik die kans kreeg en dan kreeg ik een chunk, en geen drie, terwijl je er per 50 euro een zou krijgen.Ik heb gezegd dat ik dat wat veel gevraagd vond en dat ik het artikel dan ook kan retourneren. Prima zei hij en nog een fijne dag.
Helemaal verbaasd bleef ik achter. Ik ken het begin van Noosa en hoe geinpsireerd en klantgericht de dames waren die het opgezet hebben, ben een groot fan' van Noosa en dit doet me gewoon pijn. Ik heb nogmaals mail geschreven 2 dagen geleden maar geen reactie tot nu toe.
De oplossing
Voor mij maken ze het goed door mij de chunks of ander cadeau te sturen en excuses.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.