Klacht Noova: Geen bestelling ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 482062
Gebruiker
Ikke1957
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 augustus deed ik een bestelling. Daarna nog 2 x gemaild. Tot nu toe geen antwoord gekregen en ook mijn bestellng niet ontvangen.

De oplossing

Of ze sturen alsnog bestelling op, of geven antwoord op mijn mail en geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noova hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ikke1957
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Noova?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen