Klacht Noova: Geen bestelling ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 482062
Gebruiker
Ikke1957
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 12 augustus deed ik een bestelling. Daarna nog 2 x gemaild. Tot nu toe geen antwoord gekregen en ook mijn bestellng niet ontvangen.

Gewenste oplossing

Of ze sturen alsnog bestelling op, of geven antwoord op mijn mail en geld retour.
Geboden oplossing
Geen reactie gekregen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Noova hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Noova?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen