Klacht Nooz: Oplivhterij

Klachtnummer
# 454310
Gebruiker
Mike
Datum
0 reacties

Details

De klacht

950 euro betaald voor onzin. Eigenaar is groot oplichter. Wij hebben een dag geslapen zogenaamd privé. Je heeft helemaal geen privé. Gewoon onzin.

Ervaring bij Nooz Antwerpse bossen. Bij aankomst werden we te woord gestaan door een brutale eigenaar die alleen over geld praatte. We wilden een aanpassing doorgeven over de overnachting. Er was geen duidelijke uitleg over de beschikbare faciliteiten en over wat er allemaal wel en niet mogelijk was. Ook niet van te voren. Wij waren in de veronderstelling dat het een exclusieve privé beleving zou worden maar dat was het bij lange na niet. Van de faciliteiten kun je maar beperkt gebruik maken en ook niet van alles. Daar was ook geen keuze meer in. Erg privé waren de faciliteiten ook niet. Zowel personeel als andere gasten lopen telkens langs. De faciliteiten waren de ook niet allemaal uitgerust met comfortabele zitplaatsen. Zo hadden we geen prettige rustruimte en dineerden we op plastic stoelen. Dit is geen aanrader, niet waard voor je geld. Je kunt beter naar normale sauna gaan met daarbij een hotelovernachting.

De oplossing

Mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nooz is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nooz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen