Klacht Norashop.nl: Oplichting, de norashop sturen geen retourlabel

Klachtnummer
# 579672
Gebruiker
MW.ACK1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb producten besteld en bij binnenkomst blijkt dat bijv. Haarmasker in een potje te zitten ter grootte voor een mier. Dus ik besluit het product dat super duur was (Klarna achteraf betalen) te retourneren. Je moet een mail sturen, dit heb ik gedaan en dan mailen ze terug dat je een foto als bewijs moet sturen dat de producten dicht zitten. Dat heb ik gedaan en dan nog krijg ik geen label?! Ik ga de producten niet gebruiken en/of betalen, ik wil een retourlabel waar ik recht op heb.

Gewenste oplossing

Ik wil een retourlabel

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Norashop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Norashop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen