Klacht Nordic auto bv : Opgelicht door auto verkoper Nordic auto bv

Klachtnummer
# 461263
Gebruiker
Gedupeerde
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 27 mei 2020 een Nissan gekocht bij deze dieven. Tijdens de proefrit leek alles in orde te zijn. Doordat het bedrijf een Bovag keurmerk heeft. Zijn wij hierin getrapt. De volgende 3 dagen erop ontstaat er een motor storingslampje. Wij de anwb gebeld. De anwb heeft aangeven niet verder dan 5 KM meer te rijden en naar de dichtstbijzijnde garage te gaan. De volgende dag stond de auto bij een vak garage met dezelfde keurmerk van Bovag. Zij meldde ons dat er tijdens het uitlezen van de storing naar voren is gekomen dat de ketting niet goed functioneert. De verkoper is op de hoogte gesteld en zei: wij gaan niks betalen breng de auto maar zelf 127 km hier naartoe!!!?? Melding bij Bovag en rechtsbijstand. De rechtsbijstand verklaard deze garage gewoon als schandalig! Uit eindelijk reageert de verkoper pas
Na 14 dagen!!!! Hoe serieus neemt de verkoper Bovag? De verkoper verklaard dat zij de deskundigheid van garage vakgarage betwijfelen! Vandaag 6 juli kan ik mijn auto nog steeds niet rijden en is de schade 1150,00 om dit te repareren. Ik zou het keurmerk niet vertrouwen en de garage nordic auto BV al helemaal niet!!!!! Ik wil mensen voor deze praktijken waarschuwen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Dieven zijn jullie!!!!



Gegevens verkoper
Nordic Auto B.V.
www.nordicauto.nl

Gewenste oplossing

Dat zij de schade betalen’ zij hebben de auto verkocht met verborgen gebreken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nordic auto bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nordic auto bv ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen