Klacht Nordic Nest: Deuk in de buitenkast aan de linkerzijde.

Klachtnummer
# 377326
Gebruiker
zwartpech 207
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1) Pakket is niet bezorg maar op 4-7-2019 terug gestuurd. Adres zou onjuist zijn.
Is onzin.
2) op 8-7-2019 zou het bij mijn zijn afgeleverd,foute informatie.
3) Met veel druk vanuit Nordicnest komt toch woensdag alsnog een bode met het
pakket.
4) De buitenverpakking was erg beschadigd.
5) Ik heb direct bij Nordicnest gemeld.
6) Pas bij HET UITPAKKEN HEB IK DE DEUK AAN DE linkerkant ontdek en heb
dit direct per mail weer aan Nordicnest gemeld.

De oplossing

Ik heb reeds een nieuw exemplaar gevraagd. De order is geplaatst.

Maar hoe krijg ik dat grote pakket retour gezonden?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nordic Nest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nordic Nest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen