Klacht Norwegian Air: Boete voor klein naamsfout

Klachtnummer
# 292051
Gebruiker
Marjov
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb eeb resi geboekt naar Newyork via vliegwinkel.nl, ik moest het een paar keer gegevens opnieuw invullen, denk dat het mijn fout is geweest, heb toen ipv de geboortenaam de roepnaam ingevuld.
Zag na een dag of 4 toen ik wilde kijken voor mijn bagage wat ik mee mocht nemen dat het verkeerd op de ticket stond, meteen vliegwinkel gebeld, wat hun betreft waren er geen kosten aan verbonden, moesten nog contact opnemen met Norwegian air , kreeg later bericht dat dat foutej me €200 gaat kosten!!
De vlucht is pas in Oktober.
Hun vonden de fout te GROOT om het kosteloos te doen!!

Vindt het in en in triest dat dat zoveel geld kost!!

De oplossing

Dat de kosten naar verhouding zijn voor wat het werkelijk kost!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Norwegian Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Norwegian Air?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen