Klacht Norwegian Air: Geen enkele mogelijkheid tot contact met de vliegtuigmaatschappij. Via website kom je niet verder.

Klachtnummer
# 489109
Gebruiker
Mirjam#04
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde mijn vlucht van New York naar Amsterdam annuleren ivm Corona, bleek dat zij deze zelf al geannuleerd hadden, mijn referentienummer van de vlucht was in mijn online-omgeving niet meer te vinden. Ik kan dus ook mijn tickets niet omzetten in Cashpoints. Mailen en bellen kan je met deze vliegtuigmaatschappij niet (terwijl dit wel op de website staat) en met de Robotchat kom je ook niet verder, want die blijft vermelden dat de vluchtreferentie bestaat en verwijzen naar mijn online omgeving (waar ik dus de melding krijg: Could not find reservation - try again).

De oplossing

Ik wil dat ze contact met me opnemen. Je kunt via de website ook geen contactverzoek indienen of een klacht indienen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Norwegian Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Norwegian Air?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen