Klacht Norwegian Air: Niet reageren

Klachtnummer
# 134037
Gebruiker
digilive
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Begin augustus zou ik per Norwegian Air van Amsterdam naar Stockholm vliegen. Vliegtuig had technisch storing en we vlogen pas de volgende dag. We moesten zelf voor een hotelkamer zorgen. Dat zou vergoed worden.

Klacht aangemeld via de website van Norwegian Air. Bevestiging van de klacht ontvangen. Maar twee maanden laten nog geen betaling geschied. En er is verder geen enkele communicatie vanuit Norwegian Air. Hoe vaak ik ook mail en message.

Gewenste oplossing

Betaling per omgaande van de refund, zijnde € 900,00

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Norwegian Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Norwegian Air?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen