Klacht Norwegian Air: Onbeleefde ground crew Norwegian behandelt klant slecht en brengt schade aan bagage.

I A

1. Niet aan boord mogen nemen van mijn handbagage, met ongegronde reden.

2. Buiten die ongegronde reden paste mijn rugzak prima onder de stoel.

3. Hierna werd mijn breekbare handbagage, - afgeleverd met de boodschap dat deze 'zeer breekbaar' was - niet gelabeld med <fragile>, waardoor deze
als normale bagage werd behandeld. Dit kan echt niet.

4. Zeer onbeleefde ground crew (in de eerste plaats 'Jos'). Er werd zonder introductie een grote mond opgezet. Ze ignoreerden mijn argumentatie. Ze kwamen direct met een dreigement.

5. Oneerlijke behandeling. Na mij kwamen diverse grotere rugzakken en een grote koffer wel naar binnen.

6. Hierdoor miste ik mijn trein. Ik moest een ander, veel duurder ticket kopen en was zeer onnodig langer onderweg.

Excuses.
Een vergoeding.
Een garantie dat dit niet weer gebeurt.
Bijscholing stewardessen in beleefdheid.
Bijscholing stewardessen in ruimtelijk inzicht.
Een oplossing voor dit probleem. Indien je voorin in het vliegtuig zit en je niet in de rij mag gaan staat tot op het laatst, dan zul je altijd als laatste aan de beurt zijn. Het mag niet zo zijn dat jouw bagage dan niet mee in de kabine mag. Zeker niet als je een rugzak hebt die onder de stoel past, maar ook niet als je een koffer hebt.

Wij vinden dat Norwegian Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Norwegian Air?