Klacht Norwegian Air: Oneerlijke weging en meting van gewicht en afmetingen handbaggage en hoge bedragen laten betalen!

Klachtnummer
# 402916
Gebruiker
Akertje65
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De gate opende heel laat. Koffers moesten gecheckt op gewicht en afmetingen. Die van mij was net iets meer dan 10 kg maar ze vonden hem iets te dik!! Pastte keurig in het rek, maar ze waren onverbiddelijk. Ik moest NOK750 betalen ter plekke. Ik had geen andere keuze.
De koffer van mijn echtgenoot was keurig onder de 10 kg. Het was heel willekeurig wie ze in de rij vroegen om ook hun schoudertas op hun koffer te zetten. En ja hoor, mijn man was de pineut. Zijn schoudertasje moest ook gewogen worden en het was net, net iets meer dan 10 kg. Ook NOK750 betalen! Dit gaat echt veel en veel te ver en de behandeling was absoluut willekeurig. Dat kan niet. Zo ga je niet met passagiers om. Gooi dan die gate eerder open en geef je passagiers een eerlijke kans om hun koffers in orde te maken. Schandalig om zulke enorme bedragen te laten betalen zonder vooraankondiging bij de gate en een mogelijkheid om aan het begin ergens je koffer te kunnen checken en het in orde te kunnen maken. Echt, dit gaat alle grenzen te buiten!!

De oplossing

Ik wil die NOK1500 teruggestort krijgen.
Ik heb nog maar 1 bonnetje ervan, maar aan het rekeningnummer kunnen ze zien dat het bedrag van NOK750 twee keer betaald is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Norwegian Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Norwegian Air?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen