Klacht Norwegian Air: Refund Norwegian niet uitbetaald

Klachtnummer
# 504793
Gebruiker
Japperrapper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 juni is onze vlucht naar New York geannuleerd. Wij hebben aangegeven dat wij een refund willen. Het is inmiddels 19 december en tot op heden nog steeds niet ontvangen. Norwegian Airlines communiceert niet uit zichzelf en als wij contact opnemen, dan zeggen ze alleen maar geduld te moeten hebben. Op de website van de Consumentenbond gelezen dat reisorganisatie binnen 60 dagen moeten terugbetalen als de vlucht is geannuleerd. Wij wachten al veel langer...

De oplossing

Geld terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Norwegian Air hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Norwegian Air?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen