Klacht Nostra Beheer BV: Defecte stroomleiding sinds maanden niet gerepareerd

V. Blessing

Op 24 mei 2013 viel voor de zevende keer sinds 2009 zonder herkenbare reden de stroom in mijn woning weer uit. Gelukkig was ik deze keer thuis en niet op vakantie. De stank die de vorige keer maandenlang in de koel-/vrieskast en de woning hing was ongelofelijk. De elektricien heeft aangegeven dat hij deze problemen in woningen in de buurt vaker tegenkomt: tijdens de bouw zijn de leidingen met geweld door de buizen getrokken en de isolatie kwam los te zitten. Bovendien zit water in de buizen (tijdens de reparatie druppelt water uit het plafond) = kortsluiting.
Voor de verhuurder, Nostra Beheer, is dit geen reden om de stroomleidingen eens grondig na te gaan – het is gewoon afwachten tot de volgende keer.
Sinds 24 mei 2013 heb ik nu meerdere keren een aangetekende brief gestuurd met het verzoek tenminste de defecte leiding te vervangen, helaas nooit een reactie van Nostra Beheer ontvangen.

Voor een huur van inmiddels 1310 EUR voor 100m2 (vergelijkbare woningen in de buurt zijn 300 EUR goedkoper) is te verwachten, dat tenminste de kwaliteit van de technische uitrusting van de woning door de verhuurder in een veilige staat gehouden wordt.
1. Ik wil dat de getroffen leiding vervangen wordt.
2. Ik wil dat het leidingennet grondig nagekeken en in een betrouwbare en veilige staat gebracht wordt.

Wij vinden dat Nostra Beheer BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

V. Blessing
    De klacht was niet eens gelezen, dat was aan de antwoord duidelijk te zien.

V. Blessing

Ook een klacht indienen over Nostra Beheer BV?