Klacht Notanotherstore.com: Pakketje nooit ontvangen, genegeerd door klantenservice

Aaron

Heb hier een maand geleden besteld, maar nooit m'n bestelling ontvangen. Meerdere keren contact proberen op te nemen en heb 1x antwoord gekregen waarin mij werd verteld dat er een nieuw pakketje zou worden opgestuurd, maar dit is nooit gebeurd. Word nu compleet genegeerd en heb ook geen geld teruggekregen.

Geld terug
Ze bieden geen oplossing, ik ben mijn hele straat 2x door geweest maar geen enkele buur heeft hem. Ze snappen blijkbaar ook niet dat zij verantwoordelijk zijn voor de bezorging, zoals je op de DHL website kan lezen: "Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is? Neem in dat geval contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Zij helpen je verder en kunnen bij DHL een onderzoek opstarten als er iets mis is." Toch wordt de moeite niet gedaan om dit te doen, het pakketje opnieuw op te sturen(zoals ze mij hadden beloofd, maar nu blijkbaar ook op terugkomen) of mijn geld terugstorten. Ver weg blijven van deze webshop, zo onprofessioneel als maar kan.

Notanotherstore.com
    Beste,
    Wij hebben uw pakje opgestuurd en u kan perfect op uw trace and track opvolgen, het is afgeleverd op 4 augustus bij uw buren om 17 uur, Uw klacht is niet terecht, dat kan u doen bij bpost of bij dhl .. u hebt uw pakje code, dat kan u ook opvragen via sendcloud,
    het is heel lastig met alle begrip maar helaas we kunnen niks aan doen? als uw pakje was terug gekomen dan hadden wij uw geld terug gestort maar helaas het is afgeleverd bij uw buren!

met vriendelijk groeten!

Ook een klacht indienen over Notanotherstore.com?