Klacht Notanotherstore.com: Pakketje nooit ontvangen, genegeerd door klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 552196
Gebruiker
Aaron
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb hier een maand geleden besteld, maar nooit m'n bestelling ontvangen. Meerdere keren contact proberen op te nemen en heb 1x antwoord gekregen waarin mij werd verteld dat er een nieuw pakketje zou worden opgestuurd, maar dit is nooit gebeurd. Word nu compleet genegeerd en heb ook geen geld teruggekregen.

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Ze bieden geen oplossing, ik ben mijn hele straat 2x door geweest maar geen enkele buur heeft hem. Ze snappen blijkbaar ook niet dat zij verantwoordelijk zijn voor de bezorging, zoals je op de DHL website kan lezen: "Wat moet ik doen als mijn zending vertraagd of zoek is? Neem in dat geval contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld. Zij helpen je verder en kunnen bij DHL een onderzoek opstarten als er iets mis is." Toch wordt de moeite niet gedaan om dit te doen, het pakketje opnieuw op te sturen(zoals ze mij hadden beloofd, maar nu blijkbaar ook op terugkomen) of mijn geld terugstorten. Ver weg blijven van deze webshop, zo onprofessioneel als maar kan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Notanotherstore.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,
    Wij hebben uw pakje opgestuurd en u kan perfect op uw trace and track opvolgen, het is afgeleverd op 4 augustus bij uw buren om 17 uur, Uw klacht is niet terecht, dat kan u doen bij bpost of bij dhl .. u hebt uw pakje code, dat kan u ook opvragen via sendcloud,
    het is heel lastig met alle begrip maar helaas we kunnen niks aan doen? als uw pakje was terug gekomen dan hadden wij uw geld terug gestort maar helaas het is afgeleverd bij uw buren!

    met vriendelijk groeten!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Notanotherstore.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen