Klacht Notaris Appel te maarssen: Beschuligingen, verwijten, stemmingmakend gedrag door notaris , een feest=je werd een nachtmerrie

Sleutel3

Uiterst onprofessioneel. Voor de kopers was weinig tijd beschikbaar en daarom werd de akte van levering nauwelijks voorgelezen, WEL was er alle tijd voor mevrouw Appel om de tijd te nemen te klagen over wat ze allemaal met haar clienten had meegemaakt. Het aantal sleutels dat ik kon overleggen was niet helemaal naar mevrouw haar zin, hetgeen aanleiding was tot grootste beschuldigingen met stemverheffing, stemmingmakerij waardoor de koper helemaal boos werd, om niets, en uitstel van de inschrijving in het kadaster met een dag en de kosten ongevraagd voor mij. Zij lokt haar nare ervaringen echt zelf uit. Nog nooit zoiets akeligs meegemaakt, de sleuteloverdracht werd een nachtmerrie in plaats van een feestje. Ik raad aan niet met deze notaris in zee te gaan.

heel veel bekendheid geven aan dit schandalige gedrag van een notaris! Dit mag gewoon niet kunnen!

Wij vinden dat Notaris Appel te maarssen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Notaris Appel te maarssen?