Klacht Notrereine.nl: Ontvang mijn juiste order niet, wel betaald met credit card.

Klachtnummer
# 195973
Gebruiker
Jenny frusch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een tas besteld bij notrereine.nl, krijg meer dan twee weken daarna(op site staat binnen 1/2 dgn) een verkeerde tas. Heb deze terug gestuurd naar het postadres wat op het pakketje stond, hoor nu niets meer. Op de site kun je contact us aanklikken, heb reeds medere berichten achtergelaten, zonder hier ooit reactie op te krijgen. Misbruiken tevens thuiswinkel waarborg logo etc...

De oplossing

Juiste tas of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Notrereine.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Notrereine.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen