Klacht Nouta : geen dienstverlening wel facturen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 313602
Gebruiker
Anton01
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2017 een sommatie om binnen 5 dagen te betalen, vervolgens aangegeven dat e.e.a. niet klopt, nooit een reactie daarvan ontvangen, recentelijk een reeks van belastende zaken over uw cliënt onlinevanstart doorgegeven, weer geen reactie, bellen is niet mogelijk.

De oplossing

Eens te reageren of bent u gestopt met uw dienstverlening naar onlinevanstart?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nouta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anton01
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nouta is vermoedelijk in de veronderstelling dat er voor een gerechtsdeurwaarder andere regels gelden, door geen e-mails te beantwoorden en afspraken niet na te komen. Op 24 juli e-mail: Aan beide partijen, Onlinevanstart en Nouta gerechtsdeurwaarders gemaild dat overeenkomst ongeldig is om de volgende redenen. 1) Leveringsvoorwaarden zijn niet ter hand gesteld. 2) Op de getekende vrijblijvende offerte staat niet dat er bij annulering een boeteclausule van toepassing is. 3) Verzoek te stoppen met facturen te mailen. 27 juli: Geen reactie ontvangen, niet van deurwaarder of onlinevanstart. Omdat er juridisch geen grondslag is om nog langer te factureren ga ik er van uit dat deze niet meer komen. 4 aug: En daar is hij dan factuur € 90,00 voor een niet geleverde dienst, teller staat op +/_ € 2000,00 en dat valt onder acquisitiefraude.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nouta ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen