Klacht Nouta : geen dienstverlening wel facturen

Anton01

In 2017 een sommatie om binnen 5 dagen te betalen, vervolgens aangegeven dat e.e.a. niet klopt, nooit een reactie daarvan ontvangen, recentelijk een reeks van belastende zaken over uw cliënt onlinevanstart doorgegeven, weer geen reactie, bellen is niet mogelijk.

Eens te reageren of bent u gestopt met uw dienstverlening naar onlinevanstart?

Wij vinden dat Nouta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Anton01
Nouta is vermoedelijk in de veronderstelling dat er voor een gerechtsdeurwaarder andere regels gelden, door geen e-mails te beantwoorden en afspraken niet na te komen. Op 24 juli e-mail: Aan beide partijen, Onlinevanstart en Nouta gerechtsdeurwaarders gemaild dat overeenkomst ongeldig is om de volgende redenen. 1) Leveringsvoorwaarden zijn niet ter hand gesteld. 2) Op de getekende vrijblijvende offerte staat niet dat er bij annulering een boeteclausule van toepassing is. 3) Verzoek te stoppen met facturen te mailen. 27 juli: Geen reactie ontvangen, niet van deurwaarder of onlinevanstart. Omdat er juridisch geen grondslag is om nog langer te factureren ga ik er van uit dat deze niet meer komen. 4 aug: En daar is hij dan factuur € 90,00 voor een niet geleverde dienst, teller staat op +/_ € 2000,00 en dat valt onder acquisitiefraude.

Ook een klacht indienen over Nouta ?