Opgelost door Nouvez.nl: Ik verlang een volledige refund.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 492656
Gebruiker
L Mayer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij [ naam verwijderd door moderator] (hij heeft/had meerdere interieur- bedrijven) een bestelling gedaan. Kastje wordt maar niet geleverd (drie data gingen om vage redenen niet door, ik wacht nu ruim 2 maanden). Mijn geduld is op maar als ik vraag om een refund word ik met smoesjes en praatjes door [naam verwijderd door moderator] aan ‘t lijntje gehouden.
Nu worden mijn mails (allen gericht aan [naam verwijderd door moderator]) niet meer beantwoord.

Gewenste oplossing

Mijn geld teruggeven.
Geboden oplossing
Leverancier heeft, na een telefoongesprek, plots met spoed kunnen leveren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nouvez.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen