Wij vinden dat Nova-amsterdam.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Nova-amsterdam.nl: Hopeloos.
Details
Klacht
Hallo. Wij hebben een jurk(voor de vrouw) En twee bloussen (voor de man) besteld.(bij Nova kleding Amsterdam).( 3 X 29,95 ) het duurde lang, dus een imail gestuurd, wij moesten even geduld hebben. Oké. Eindelijk kwam de bestelling binnen, de maten waren niet goed,de kwaliteit,slechter kon het niet.Wij gemaild hier over,Retour sturen,met het formulier van Nova.
Het moest naar China gestuurd worden,wisten wij ook niet.16 Aug 2022 terug gestuurd naar China,( 19,75euro).Tot heden niets gehoord.Ze wachten op bericht uit China. ( Camille Customer Service ) in Amsterdam.
Wij hebben gemaild,dat wij zaken hebben gedaan met Nova-Amsterdam,en niet met een bedrijf in China.Kunt U ons helpen om het geld terug te krijgen.
Alvast bedankt, Fam. J.Van.Zetten
Gewenste oplossing
Geld terug storten op de rekening.Hoop- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.