Klacht Nova-amsterdam.nl: Hopeloos.

Japio

Hallo. Wij hebben een jurk(voor de vrouw) En twee bloussen (voor de man) besteld.(bij Nova kleding Amsterdam).( 3 X 29,95 ) het duurde lang, dus een imail gestuurd, wij moesten even geduld hebben. Oké. Eindelijk kwam de bestelling binnen, de maten waren niet goed,de kwaliteit,slechter kon het niet.
Wij gemaild hier over,Retour sturen,met het formulier van Nova.
Het moest naar China gestuurd worden,wisten wij ook niet.16 Aug 2022 terug gestuurd naar China,( 19,75euro).Tot heden niets gehoord.Ze wachten op bericht uit China. ( Camille Customer Service ) in Amsterdam.
Wij hebben gemaild,dat wij zaken hebben gedaan met Nova-Amsterdam,en niet met een bedrijf in China.Kunt U ons helpen om het geld terug te krijgen.
Alvast bedankt, Fam. J.Van.Zetten

Geld terug storten op de rekening.Hoop
Mensen wees voorzichtig, Je besteld iets bij een firma in Amsterdam, zonder te weten,dat zij het in China bestellen,en dan maar wachten,4a5 weken,En is het bestelde niet goed,dan moet je het zelf terug sturen naar China,( de kosten ) weg wezen met zulke firma’s. Dit is NOVA KLEDING TE AMSTERDAM.

Wij vinden dat Nova-amsterdam.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nova-amsterdam.nl?