Klacht Nova Vakantiereizen: verkeerde informatie doorgegeven

Klachtnummer
# 58881
Gebruiker
den
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een ticket geboekt bij de nova reisbureau te 1e oosterparkstraat 127 te amsterdam. Daar hebben ze een verkeerde informatie doorgegeven over de annuleering verzekering. In de tussen tijd is mijn oom bijna overleden ik heb alle papieren van de aartsgebracht die zouden naar de verzekering maatschaapij worden gestuurd. Later heb ik die overlijdensakte van mijn oom ook gebracht die zou ook opgestuutd worden naar de verzekeringmaatschaapij. Vandaag kontakt gehaad met de verzekeringmaatschaapij die zeggen dat ze niks heben ontvangen dat bij hun niks is bekent. Daarna terug gegaan naar de nova reisbureau zij zeggen dat ze geen papieren naar de verzekeringamaatschaapij hebben gestuurd omdat het geen zin heeft ik ben mijn ticket kwijt. Nu weet ik niet wat ik moet doen ze heeb een verkeerde verzekering aangesloten voor mij en ik kan geen kant op. Ik kan ook geen andere ticket kopen er is geen geld

De oplossing

Ik wil dat ik een andere datum krijg om naar suriname te gaan . Dat mijn ticket omgeboekt kan worden naar een andere datum

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nova Vakantiereizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nova Vakantiereizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen