Klacht Nova Vakantiereizen: verkeerde informatie doorgegeven

den

Ik heb een ticket geboekt bij de nova reisbureau te 1e oosterparkstraat 127 te amsterdam. Daar hebben ze een verkeerde informatie doorgegeven over de annuleering verzekering. In de tussen tijd is mijn oom bijna overleden ik heb alle papieren van de aartsgebracht die zouden naar de verzekering maatschaapij worden gestuurd. Later heb ik die overlijdensakte van mijn oom ook gebracht die zou ook opgestuutd worden naar de verzekeringmaatschaapij. Vandaag kontakt gehaad met de verzekeringmaatschaapij die zeggen dat ze niks heben ontvangen dat bij hun niks is bekent. Daarna terug gegaan naar de nova reisbureau zij zeggen dat ze geen papieren naar de verzekeringamaatschaapij hebben gestuurd omdat het geen zin heeft ik ben mijn ticket kwijt. Nu weet ik niet wat ik moet doen ze heeb een verkeerde verzekering aangesloten voor mij en ik kan geen kant op. Ik kan ook geen andere ticket kopen er is geen geld

Ik wil dat ik een andere datum krijg om naar suriname te gaan . Dat mijn ticket omgeboekt kan worden naar een andere datum

Wij vinden dat Nova Vakantiereizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nova Vakantiereizen?