Klacht Nova: alleen verzendkosten

Klachtnummer
# 115657
Gebruiker
chan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik kreeg een reclame mail waarin stond dat ik mocht testen en alleen verzendkosten moest betalen. Mijn vriend en ik willen graag stoppen met roken dus we dachten we doen het. Verzendkosten betaald. Begin juni. Tot de dag van vandaag geen sigaret ontvangen. Krijg ik ineens een mail met factuur dat ik 59,95 moet betalen en gelijk iedere maand. Waarvoor we hebben niets ontvangen.
We hebben gelijk een mail gestuurd dat we het er niet mee eens zijn niets hebben ontvangen etc. We hebben nu nog geen reactie. Maar zelfs krijgen we de website niet geopend om te kijken hoe we hier vanaf kunnen komen.


De oplossing

dat ze mij uit het bestand halen ik de rekening niet betaal aangezien ik ook niets heb ontvangen en mij nooit wat opsturen komt niet eens aan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nova hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nova?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen