Klacht Nova: Automatisch afgeschreven van mijn bankrekening een vervolg op een proefpakket.

Klachtnummer
# 135417
Gebruiker
strompeltje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via een aanbieding van en een proefpakketje van NOVA SMOKE, wat ik had besteld en de verzend kosten heb betaald € 7,99.
Plots was er ineens € 59,99 automatisch ingehouden op mijn rekening, niets voor geleverd.
Gelijk terug laten storten door de bank en automatische inhouding geblokkeerd.
Ongeveer een maand later kreeg ik een aanmaning van een incasso bureau naam Alektum , of dat ik toch maar wilde betalen een bedrag van € 60,49.
Zou ik in gebreke blijven komt er € 10,00 bij.
Vandaag lag er een pakketje in mijn bus van NOVA wat ik per omgaande en aangetekend heb terug gestuurd.




De oplossing

Van dit hele gedoe af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nova hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nova?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen