Klacht Nova: rekening ontvangen terwijl ik proefpakket ongeopend heb teruggestuurd

Klachtnummer
# 129623
Gebruiker
Hans van E
Datum
0 reacties

Details

De klacht

smokingnova had me benaderd om hun product af te nemen. Een proefsigaret en een maandelijkse dosis. Na de proefsigaret besloot ik de maandelijkse dosis terug te sturen (ongeopend). Daarmee zou ik aangeven af te zien van verdere afname. Vanochtend ontving ik alsnog rekening van 59,95 voor 1e maandelijkse afname. Klopt niet en is ook niet conform afspraak. Het bedrijf is niet te bereiken ( noreplyemail) en telefoon wordt niet opgenomen.

De oplossing

stopzetting enige betaalverplichting

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nova hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nova?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen