Klacht Nova: Valse aanbieding e-sigaret SmokingNova

Klachtnummer
# 86951
Gebruiker
Chel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 Dagen geleden was ik aan het internetbankieren. Ineens kreeg ik een 'sluiersite' over de (ingelogde) abnamropagina. Als KLANT VAN DE ABNAMRO kwam ik in aanmerking voor een geschenk, waaronder een tablet van 79 euro of een e-sigaret t.w.v. 89,95. Het was een gratis uitprobeerpakket! Ik ging gelijk naar de site en toen al bleek het een waarde te hebben van 59.95. Maar ik wilde mijn vriend verassen en nam het probeerpakket voor hem, in de veronderstelling dat hij ruim een maand 'gezond kon roken'. In de mail en info stond: 1. er zit een nepsigaret in met 40 maal gebruik. 2. Er zit een 'technologische'sigaret in met 75 filters. Als je dus 15 sigaretten rookt per dag, kan je 5 dagen vooruit. Dit vond ik een goede deal. LATER BLEEK: dat de sigaret die hij zo enthousiast had opengemaakt, niet geopend mocht worden, anders zou dat ongeveer 60 euro kosten. Dit bleek 'ergens te staan'. Nu is hij voor 'het geschenk' toch 60 euro kwijt en de abn weet van niks.

De oplossing

Een geschenk kost geen 60 euro en wat een brutaliteit dat ze gebruik maken van een betrouwbare site als de abnamro!!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nova hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nova?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen